Рекламации

Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП когато тя му е доставена при едно от следните условия:

1.1. Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед;

1.2. Цената, която Клиентът следва да заплати за стоките, не съответства на дължимата цена. Окончателната цената за доставка, се определя в офис на Спиди;

1.3. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката. 

Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка. В този случай е необходимо да заяви желанието си, писмено (по мейл) или устно (по телефон), в срок не по-дълъг от 14 работни дни на адрес гр.Видин Западна промишлена зона фирма Велосипед ООД

 

Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули на адрес гр.Видин Западна промишлена зона фирма Велосипед ООД. Връщането се допуска при следните условия:

• Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от Велосипед ООД електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 22 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката,телефон за връзка,лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката

• Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от Велосипед ООД – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава);

• Ако Велосипед ООД приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова. 

• Клиентът съгласува с представител на Велосипед ООД адреса, на който Велосипед ООД желае да получи обратно стоката;

• Клиента заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Велосипед ООД адрес. Велосипед ООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.

 • Сервизирането на велосипедите закупени от www.velosiped.bg се извършва във фирмените ни сервизи упоменати по долу. За други въпроси свързани с гаранцията се свържете с нас на components@velosiped.bg или на телефон: 0885111181

 

Срокът на гаранцията за стоки е 2 години, но не по-късно от 2 месеца от установяване на несъответствието.
Ако дефектът или несъответствието на стоката се прояви до 6 месеца след доставката й, се приема, че е съществувало при доставката й. в този период тежестта на доказване на съответствието на стоката с договореното е на търговеца.
Ако се докаже, че несъответствието се дължи на естеството на стоката, то Вие не може да се възползвате от правото си на законова гаранция.

 

Фирмени сервизи:

 

гр. София, Фирмен сервиз

адрес: жк.Сухата река, бул.Владимир Вазов, бл.208 Г

тел: 0886 796 329

 

гр. София, Фирмен Магазин КРОС

адрес: жк.Младост 2 бул.Андрей Ляпчев бл.261 А

тел./факс: 02/483-54-33 GSM: 0885 408 873

e-mail: shop@crosscycle.com 

 

гр. Враца, Фирмен Магазин и Сервиз КРОС 

адрес: ул. Екзарх Йосиф 40

тел: 092/ 666 249, 0884 46 44 88

e-mail: shopvratza.crosscycle@gmail.com      

 

гр. Плевен, Фирмен Магазин и Сервиз КРОС

адрес: ул."П. Р. Славейков" 59

тел.: 0888 612 099

e-mail: shop.pleven@crosscycle.com    

 

гр. Монтана, 

адрес: ул. „Индустриална” 34, „КРОС” ООД

тел.: 096 / 38 31 25

 

гр. Монтана, Фирмен Магазин КРОС

адрес: пл.Жеравица, /под дискотека Клеопатрa/

тел.: 096 / 300 690; 0888 21 70 92        

 

гр. Видин

адрес: Западна промишлена зона „КРОС Видин” ООД

тел.: 094 / 601 045

 

гр. Видин, Фирмен Магазин Ел Зет

адрес: ул.Черковна 7

тел: 0888 27 99 48

e-mail: l_radulov@abv.bg